Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Saturday, February 20, 2010

sepanjang konvensyen blogger sebelah pagi


ust fairus(anak sengat) menjadi pengerusi majlis program.
KONVENSYEN BLOGER PAS NEGERI PERAK
bertempat: dewan konvensyen banjari -bio career, parit buntar. perak
masa:- 10.15a.m
20 februari 2010



perasmian konvensyen bloger pas perak, dirasmikan oleh yb khalil idham lim(ketua penerangan pas perak). semua peserta mestilah mengambil input yang terbaik dalam prog ini bagi pas menyampaikan kepada masyarakat dengan lebih tepat untuk menangkis serangan dan fitnah umno/bn...



sesi dialog bersama ds nizar jamaluddin timb pj perak. banayak perkara yang disentu beliau diantara ialah bloger pas mesti menjadi lidah rasmi pas dan bukan menghentam pas. yang penting mesti mempunyai strategi yang betul. tegur boleh tapi bukan hentam.


bloger intan hijau sedang bertanya akan pertanyaan iaitu langkauan bloger dari pimpinan, dan jawapan ds adalah itu adalah idea mereka tetapi tidak boleh lah mereka lari dari garis panduan yang telah ditetapkan...



cenderamata dan perasmian dari Q-HAR entertainment kepada ds nizar jamaluddin.




manager urusan bio career memberi cenderamata kepada drs khalil idham lim( adun titi serong) ketua penerangan pas perak sebagai tanda kenang-kenangan.





persembahan khas dari Q-HAR(monolog dan lagu ) projek ushawan al-banjari online, setiap dana diinfakkan untuk tabung dana bloger perak.



12.45 t.hari rehat yop.