Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Monday, February 22, 2010

BLOGGER ADALAH LIDAH RASMI PAS


perasmian penutup yang disampaikan af ust.abu bakar(pesuruhjaya pas perak) banyak mengingatkan semua blogger-blogger pas perak akan apa yang blogger pas perak perlu lakukan telah diberi garis panduan. ikuti perasmian penutup konvensyen blogger pas perak baru-baru ini di parit buntar.

blogger adalah lidah rasmi pas bagi setiap negeri mahu pun pusat. kerana pas tidak mempunyai satu media yang adil dalam menyampaikan hasrat parti ini yang membawa islam kepada masyarakat dan rakyat terutama di perak.
blogger pas juga perlu menangkis seberapa banyak penipuan yang dibuat oleh media yang ada hari ini. kebanyakan media yang ada tidak bebas dan dipengaruhi oleh umno/bn untuk memburukkan pembangkang. perkara yang tidak berlaku sengaja diada-adakan bagi mengeruhkan keadaan.
blogger juga berperanan bagi mengubah minda orang melayu kita yang di setkan umno supaya tidak pandang kehadapan, blogger berperanan menceritakan apakah perancangan umno/bn akan buruk baiknya bangsa melayu akan apa yang tejadi pada masa akan datang.
blogger juga perlu menjadi sumber informasi kepada masyarakat dan rakyat.
isu yang diputar belitkan media tidak seharus blogger dikalangan pas di pengaruhi, kerana kita mempunyai prinsip tersendiri.
blogger juga perlu sensitif dalam perkara dalam membabitkan isu-isu maksiat dan tidak bermoral agar rakyat lebih peka dalam keadaan sekarang.
penghinaan terhadap manusia/ nabi/ ulama haruslah ditangani dan diberita luaskan.
percaya akan perjuangan ini yang sentiasa berpegang akan prinsip dan tidak lari dari pegangan parti itu perlu ada dalam setiap ahli blogger pas.
mereka media pada masa kini membenarkan perkara yang salah dan apa yang benar mereka sanggah.
membanteras buta politik dan terus mendekatkan rakyat dengan politik, kerana itulah yang ditakutkan umno/bn dalam menangani kekalahan mereka. walaupun nabi sendiri berpolitik mereka menafikan kerana semakin ramai yang mengikut politik semakin besar kekalahan yang mereka alami.
membantu dalam setiap perkara yang berbentuk membanteras kemungkaran dan menguakuasa islam untuk diberitahu kepada umum.
DIHARAP SEMUA BLOGGER TIDAK ADA RASA SIMPATI KEPADA MEREKA YANG MENGFITNAH TERUTAMA MEDIA YANG ADA, TIMBULKAN RASA BENCI DAN TERUS MEMBENCI.