Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Thursday, October 22, 2009

pemuda sambut baik pelapis baru

semperna majlis jamuan hari raya pas caw batak rabit pada 18.10.09 yang lalu pemuda mengucapkan tahniah pada ahli yang baru menjadi ahli dan terutamanya pemuda agar istiqamah dengan parti.



yb anuar sudin antara yang hadir dan menyampaikan ucapan pada majlis tersebut. antara yang banyak disentuh berkenaan pemerintahan pr dan juga pembubaran dun
(antara kebenaran dan juga palsu)



ust abd fattah(ketua dewan pemuda pas kaw) antara yang hadir pada hari tersebut beliau juga merupakan salah seorang ajk pas caw tersebut. beliau juga menjadi pengerusi majlis pada majlis tersebut.




antara pemuda yang hadir membantu agar majlis berjalan lancar, tanpa tenaga pemuda sesuatu majlis mesti kurang menarik dan rancak. dan penambahan ahli pemuda juga berserta pada hari tersebut, diatas gamabar salah seorang pemuda sedang mengambil sijil keahlian yang baru dan ada beberapa orang lagi. keahlian pemuda harus lah berterusan dan berpanjangan ini bagi kita mendekati dan pemuda zaman sekarang menerima pas sebagai parti pilihannya. pemuda mengucapkan ahlan wasahlan kepada ahli baru dan pesanan pemuda kutip lah ilmu yang ada didalam pas ini bagai belian bukan kegunaan didunia tapi diakhirat kelak, pas adalah parti yang tidak menganjurkan pekara dunia semata akan tetapi pas juga tidak mulupai dunia. sama-kita renungkan. sesiapa yang menikmati sesuatu perkara dia akan merasa nikmatnya begitu juga bagi sesiapa yang mendalami pas itu akan dapat kenikmatannya. bergantung kepada niat dan bawakan diri masing-masing.



yb anuar sudin sempat beramah mesra apabila turun dari kenderaan, ada kaum india yang terserempak dan terus bersalamamn dan berhentikan motor.





kehadiran yb cangkat jong bersama isteri disambut oleh ajk pas caw batak rabit.
tahiah kepada caw batak rabit, terus perjuangan bergantung kepada paksi yang betul iaitu al-quran dan sunnah.