Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Monday, September 07, 2009

taujihad/amanat presiden

prog taujihad/amanat pemuda pas neg perak bersama tuan guru abdul hadi awang presiden pas. prog yang bermula jam 3.30 ptng dan habis jam 5.00 ptng dengan dimulakan dengan ucapan-uacapan pimpinan pemuda neg, taujihad presiden dan doa.prog yang dihadiri oleh pimpinan pemuda setiap kaw. prog yang diadakan di surau al-ikhlasiah jalan pemimpin, kg manjoi. selepas daripada itu prog berhenti dengan solat asar kemudian disambung dengan liqa fikri pas perak yang diadakan ditempat yang sama. disebelah malam pula diadakan badar al-qubro peringkat perak.



tuan guru presiden sedang menyampaikan amanatnya antara yang menjadi penekanan pada hari tersebut, pemuda mesti lah istiqamah, pemuda menjadi pembela kepada kebenaran dan menterjemahkan apa yang dimaksudkan islam memimpin perubahan kepada masyarakat termasuk penyokong parti ini.



antara pimpinan yang hadir pada majlis tersebut sedang tekun mendengar apa yang disampaikan oleh presiden.



ds seri nizar jamaluddin bersama tuan guru pada majlis tersebut.



pemuda yang memakai pakaian warna hitam memenuhi ruang dalam surau untuk mendengar amanat daripada presiden dan mewakili kaw masing-masing.



tuan guru presiden sedang mendatangani lukisan yang mengambarkan hancurnya 1 malaysia yang diwar-warkan umno/bn masa kini dan pemuda menyatakan biar sehingga ketitisan darah untuk menumbangkan hasrat 1 malaysia yang tidak betul.