Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Friday, September 18, 2009

PEMUDA TIDAK LUPA MEREKA YANG MEMERLUKAN

16.09.09 pemuda pas kaw teluk intan dengan beberapa ajk nya telah turun padang untuk menyampaikan bantuan merupakan sebungkus beras 10kg dan rm200 kerana atas dasar memahami keperluan rakyat setempat pemuda yang deketuai pemudanya sendiri ust abd fatah awang dan telah pergi ke 10 buah rumah yang begitu daif dan yang begitu memerlukan dan tidak diendahkan oleh pemimpin tempatan yang sama agama dan kaum. kami bawa kan kedaifan mereka dibawah.




kelihatan k.pemuda teluk intan menyampaikan kepada mereka yang tidak mampu berjalan dan begitu daif. pemuda mendekati mereka setakat mana kemampuan dan kali ini kami mendekati adalah dikalangan miskin tegar dan memang memerlukan bantuan yang sepatutnya. sepatutnya ini adalah mereka yang mentadbir negara dan negeri perlu mengambil berat dan bantulah mereka agar orang melayu/islam tidak dipandang hina.




turut hadir dan membantu dalam melancarkan bantuan tersebut iaialah ketua pemuda pas caw batak rabit(saudara hisyam), ajk pemuda kaw t.intan yang memegang luj antara kaum(sedr ejat) gambar diatas adalah gambar bersama selepas memberi sumbangan.



kelihatan ust abd fattah(ketua pemuda teluk intan) menyampaikan sejumlah wang yang bernilai rm200 dan sekampit beras 10kg kepada seorang penerima yang agak tua dan uzur. dalam prog turun padang pemuda kaw teluk intan ini dalam 10 rumah orang yang memerlukan bantuan, kita pergi ke rumah mereka untuk melihat keadaan mereka dan mereka dapat merasakan kehadiran kami. itu yang perlu kita nyatakan kerana apa yang kita tahu apabila kita nyatakan kepada mereka bahawa jikalau kita memerintah cukup berlainan dengan umno/bn mereka mahu kan bukti dan ini lah bukti kita.