Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Sunday, February 14, 2010

usrah khas pemuda pas negeri perak

SABTU, 13.02.10 usrah khas dppn di surau khalidiah kg sri kinta , ipoh

prog yang pada mulanya adalah pada selepas maghrib tetapi terpaksa ditunda kerana ust nik abduh terperangkap didalam kesesakan jalan raya yang bermula dari behrang sehingga ke bidor.

program bermula tepat jam 9.30 malam dan berakhir pada pukul 11 malam
antara yang banyak diceritakan akan lumrah yang perlu kita tahu akan apa itu umno dan perkara-perkara yang berbangkit. seperti isu penggunaan nama allah, isu royalti dan beberapa lagi.
kehadiran yang cukup luar biasa dapat dilihat dibawah. ust nik abduh sedang menyampaikan, antara yang disentuh
umno tidak suka akan kebaikan tetapi suka akan kejahatan. mereka akan kata ust yang menyampaikan kuliah di masjid atau di surau berbunyi politik adalah haram seperti mana haram babi yang di letak di masjid baru- baru ini.
umno harus tahu dalam menilai anak mereka, siapa anak mereka? semua negeri adalah anak kepada kerajaan pusat dan siapa yang mesti dihormati adalah negeri kerana negeri tersebut dipilih oleh anak-anak tempatan tersebut.
maka apa yang berlaku akan royalti dikelantan adalah antara yang membuktikan umno tidak menghormati negeri-negeri dibawah naungan mereka. sama lah seperti ayah tidak bagi anak makan. adakah anak akan diam? mustahil, jadi itu lah yang kelantan lakukan kepada kerajaan pusat.





antara yang hadir pada malam tersebut, pada mula program diadakan didalam surau. program terpaksa dibuat diluar kerana kepadatan yang hadir.




gambar diatas antara produk keluaran tg 4 all, tg 4 all adalah produk syarikat nik abduh sendiri.