Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Wednesday, February 03, 2010

KEMERIAHAN HEMPAP 2010

bagi mereka yang tidak dapat menyertai dan bersama dengan himpunan pemuda negeri perak 2010 baru-baru ini pemuda teluk intan sediakan susana yang merugikan kepada yang tidak pergi dan gambar-gambar ini adalah sebahagian yang dapat disediakan untuk tontonan...
lain kali jom sertai kami.


dapat percuma stiker kereta yop untuk penyokong gmi, isa memang zalim.



salah seorang pemuda sedang mencuba menggunakannya, antara tarikan kepada remaja yang hadir untuk mencuba permainan paintball ini.



pertunjukan ini tidak boleh ditiru dirumah...




pertunjukan seni silat gayung, menjadi tumpuan.



penyertaan pemuda pas kawasan teluk intan di hempap 2010.




pemeriksaan kesihatan turut diadakan, pejuang-pejuang allah mesti jaga kesihatan sama yop.



motor lumba



pameran vespa turut mengambil perhatian pengunjung.




bikers turut mempamerkan motor-motor mereka.





mengenali jabatan amal dengan lebih dekat...



salah satu kaunter yang berada dalam pameran di hempap 2010, kelihatan setiausaha pemuda pas kawasan sedang mendengar penerangan daripada pihak insuran etika dengan lebih lanjut.



mamat nie bila masa pulak tukar bidang? bukan ker dahulu blogger, sempat berniaga budak ipoh timor nie... cari duit lebih ker.



ketua pemuda pas perak yang meluangkan masa untuk melihat suasana di himpunan tersebut, beliau yang hadir hanya sebentar sempat bergambar bersama beberapa pemimpin. beliau yang belum pulih sepenuhnya masih tersenyum bergambar bersama exco pemuda yang lain.



pimpinan bergambar bersama ketika waktu rehat prog. turut kelihatan k.pemuda pas pusat yang baru tiba dari kuala lumpur, pj pas perak yang berada dari awal pagi lagi dan ydp pas kawasan teluk intan yang turut serta bersama pemuda pas kaw teluk intan.