Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH

Thursday, September 03, 2009

SIAPA MEREKA INI?




siapa mereka ini kata penyokong kuat zambri dengan selogan satu malaysia. kenapa ikut pr? apa tujuan mereka? sedara pikir lah kalau kita sokong nizar x kan kita nak ikut zambri pergi mana kan tapi diorang ikut sehingga ke hotel heritage dan menjadi kehairanan nye polis boleh pertahankan mereka ini patut polis selamat kan rakyat dan wakil rakyat kerana gaji mereka pun dibayar oleh rakyat ini jadi terbalik kan tak tahu mereka ini belajar undang-undang ner kan? mereka bergerak melalui orang-orang yang duduk di kalangan kita juga. ingatkan ahli pr rupanya ahli haram.




pak cik nie nampak macam orang kita kan, baik jer rupanye. kelihatan beliau duduk berdekatan dengan kumpulan wakil muslimat neg termasuk ketua dewan muslimat neg, ketika di heritage beliau dihalau secara baik oleh petugas pas memakai baju warna merah. malah dia lah yang mengerakkan pemuda2 berpakaian kuning itu tadi ditelinganya terdapat blutooth kecil yang sentiasa terpasang untuk mengarah pergerakan itu tadi mengacau/ mengganggu persidangan pada hari ini. berhati-hati lah dia nie lah munafiq, yang sanggup berpura2 selama hari ini.
pemuda harap semua berhati-hati dengan provokasi mereka.