Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Monday, January 11, 2010

taklimat berhubung penubuhan himpunan penyokong pas


yb zainuddin(lujnah perpaduan pas neg perak) menceritakan pemahaman agar kita jangan cepat melatah dengan apa yang orang luar katakan. kita mengkaji baik buruk penubuhan ini dari semasa ke semasa, biasa lah mereka baru mula. kita yang dah menjadi abang harus lebih memahami.


muslimat yang hadir...



meja pendaftaran, sambil menuggu kehadiran yang lain sambil mendengar...


dr.mujahid yusuf rawa menyampaikan pemahaman kepada yang hadir, taklimat berkenaan kelab penokong diangkat menjadi himpunan penyokong pas. sekali gus mencerminkan pas tidak sama seperti umno/bn yang tidak boleh menerima orang yang bukan sebangsa dengan kita(melayu) walaubagaimana pun mereka ini lah menjadi mulut dan telinga pas kepada orang bukan islam bahawa apa yang umno/bn cerita akan buruknya islam akan dibetulkan oleh mereka. malah pas dapat melihat mereka ini lebih memahami pas berbanding umno/bn. berbeza umno/bn mereka menakutkan orang bukan islam agar jangan menyokong parti islam kerana islam ini dengan pelbagai pekara buruk. -ujar beliau-




antara yang hadir bagi mewakili Zon Selatan yang melibatkan kawasan Teluk Intan, Bagan Datoh, Pasir Salak, Tanjung Malim dan Lumut.