Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Tuesday, January 19, 2010

SATU LAGI BERITA YANG MENGEMPARKAN



slogan rakyat didahulukan hanya satu retorik. diatas kami sediakan salah satu lantikan yang dibuat disebuah masjid diteluk intan akan tetapi satu negeri perak begini lah rupanya.
nama lantikan yang ditandatangan kelulusan tiga orang, orang besar jajahan, pengarah jabatan agama daerah dan tok penghulu mukim. ini menjadi tanda tanya apabila dilantik ada yang telah mati, orang yang dah ada masalah(salah laku dan senbagainya), tidak pernah hadir masjid malah ada yang memusuhi ahli khairiah sendiri.

banyak aduan yang pemuda dengar dari cerita ini, ada yang menyatakan semua imam, bilal dan siak masjid tersebut letak jawatan. malah ada yang memberitahu siapa nak duduk masjid, syaitan?
kadang kita ngok betul juga mereka cakap, nie rumah allah. kamu mempolitikkan rumah allah, kamu letak ajk untuk merosakkan khairiah tersebut malah kamu huru-hara kan imarahnya institusi masjid tersebut. kuasa rakyat dimana, kenapa khairiah setempat tidak boleh memilih ajk yang dilantik?
jangan jaga kepentingan, rakyat dizalimi malah doa mereka maqbul.

RAKYAT PERAK, DOAKAN MEREKA... MEREKA ADALAH GOLONGAN YANG TIDAK TAKUT PADA ALLAH.

orang baca quran kacau tidak kira lah kafir atau islam selagi hendak mendaulatkan islam, orang islam nak imarah rumah ibadah sendiri mereka kacau.
yahudi kacau dan sekat orang islam di palestin dari menggunakan masjid al-aqsa pada masa yang sama rejim zamri walaupun islam melarang menggunakan masjid dengan imarah dan ke hadapan.

TERIMA KASIH TIDAK TERHINGGA PADA PARA PENYOKONG UMNO/BN.
SEKARANG BUKAN MEREKA DERHAKA SULTAN, MEREKA DERHAKA PADA ALLAH.
MEREKA MEMBUAT DEMONTRASI UNTUK PENGGUNAAN NAMA ALLAH, TIDAK MUSTAHIL KITA LAYAK UNTUK MEMBUAT DEMONTRASI KERANA MEREKA MENYEKAT INSTITUSI RUMAH IBADAH ORANG ISLAM DARI TERUS IMARAH...