Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Friday, November 06, 2009

mereka semakin biadap



banner diatas diambil oleh petugas-petugas pemuda pas kaw teluk intan di hadapan sek sri setia dan persimpangan masuk ke kg. selabak.


pemuda teluk intan mengecam tindakan umno/bn yang sengaja meletakkan banner yang mahu memburukkan pas di teluk intan ini. apa yang kita tahu di peringkat teluk intan pas tidak pernah sentuh sensitif umno/bn sebegini rupa. akan tetapi jikalau umno/bn mencabar kesabaran kami, insyaallah kita akan keluarkan baner yang membabitkan salah laku pemimipin atasan umno/bn.
pemuda juga telah mengambil langkah awal dengan mencabut semua baner tersebut atas laporan orang yang menyayangi parti islam ini. pemuda juga akan memastikan perkara ini tidak selesai disini sahaja. sesiapa yang nampak akan perkara ini dilakukan lagi terus lah berurusan dengan petugas pemuda, pemuda akan bertindak dan mengambil tindakan awal begitu juga dengan banner ini jikalau perlu pemuda akan cuba membuat laporan polis walaupun pemuda tahu tidak akan ada tindakan yang akan diambil. oleh yang demikian, umno/bn betul-betul tersepit dengan suasana politik sekarang sehingga sanggup membuat pekara seperti ini, pesanan pemuda pas kepada umno/bn teluk intan. jangan uji kesabaran kami, jangan nanti kami buat kamu semua umno/bn tidak senang duduk dengan tindakan kami. allah sentiasa bersama orang-orang yang benar dan solleh.

kalau betul hebat, tunjukkan siapa kamu dan guna lah saluran yang betul...