Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Monday, October 19, 2009

sambutan aidilfitri pas neg perak meriah




18.10.09(ahad) 11pg-4ptng jamuan pas negeri perak yang diadakan di areana square batu gajah mendapat sambutan luar biasa dari rakyat perak khusus yang berada di sekitar kaw batu gajah. semua ahli pr perak hadir untuk memeriah kan majlis dan tidak kira politik dan badan-badan ngo. turut hadir kakitangan kerajaan dan semua penyokong setia pas. kehadiran yang luar biasa menyebabkan makanan habis awal dan pas perak mengambil anesetif makanan tambahan kecemasan berupa kropok lekor dan bihoon sup.



ust abu bakar husein(pj pas neg perak) yang menjadi perhatian tetamu dan semua yang hadir. beliau yang berpakaian serba hitam sambil menyambut tetamu yang hadir, cukup tenang.



kelihatan 3 yb(pas) sedang berbual sambil menunggu dan menjadi penyambut tetamu dihadapan tempat utama masuk dewan. kelihatan exco agama perak yang sah(yb zainuddin), adun titi serong(yb khalil idham lim) dan adun cangkat jong(yb anuar sudin)



turut kelihatan ketua urusan ulama perak (ust.shuib din) sedang beramah mesra dengan tetamu yang hadir.



ust akmal(ketua penerangan pemuda) sedang mengelilingi tempat-tempat penyediaan makanan.




areana square batu gajah dibanjiri manusia/penyokong pr semperna sambutan hari raya pas perak.





turut diundang akhwan affendi yang mirip mawi menghiburkan tetamu yang hadir dengan dendangan lagu nasyid terutama kanak-kanak yang hadir terhibur.



kehadiran v.sivakumar(speker dun perak yang sah) ke majlis tersebut, walau pun lewat beliau hadir sebagai sahabat parti. kehadiran penuh yang diluar jangkaan majlis ini menyebabkan terpaksa menempah tempahan kecemasan seperti kropok lekor dan bihoon sup. dan kehadiran tidak putus-putus walau pun makanan yang telah habis. terima kasih kepada yang hadir dan terus bersama pr.