Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Friday, October 16, 2009

himpunan bubar dun perak 24okt



pelancaran pemuda pakatan rakyat negeri perak(pemuda perak desak bubar kan dun perak, kembali kan kuasa rakyat) tarikh:24oktober2009 masa:10pagi bertempat:tokong kong hock keong lumut.

semalam ajk perlaksana bermesyuarat dan selepas zon-zon awal yang mengerakkan konvoi dari setiap pelusuk di perak selesai. mesyuarat ini terakhir diperingkat zon selepas ini seketeriat akan bermesyuarat sesama sendiri diperingkat neg.
seketeriat pemuda perak juga amat berharap agar semua yang berada dizon sekitar zon ini iaitu lumut, beruas, t.intan, pasir salak dan bagan datoh dapat hadir seramai mungkin untuk memeriahkan majlis dan memenuhkan ruang yang ada terlebih dahulu. dan sementara menunggu sahabat yang lain hadir daripada jauh.



semalam semua kaw yang berada dizon perlaksana hadir dan ketiga-tiga parti dizon ini diberi taklimat. sekteriat berharap prog tersebut berjalan seperti yang dirancang. untuk pengetahuan ketiga-tiga ketua pemuda ketiga-tiga parti. 1.ust nasruddin hasan tantawi(ketua pemuda pas pusat) 2. samsul iskandar mohd akin(ketua angkatan muda keadilan) 3. loke siew fook(ketua pemuda dap) dan ketiga-tiga akan memberi ucapan dan kata-kata semangat untuk pemuda khususnya pemuda perak.
pemuda teluk intan mengharapkan seramai mungkin yang menghadikan diri melalui parti masing-masing. segala urusan boleh berurusan 0194663775(ketua pemuda teluk intan)