Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Tuesday, September 01, 2009

edaran risalah A H1N1

PAS TERUS BERUSAHA MENGINGATKAN RAKYAT TENTANG BAHAYA NYA WABAK H1N1 DAN TADI JAM 5.30 PTNG PAS KAW TELUK INTAN TURUN PADANG DENGAN SEKETERIAT ADUN C.JONG WALAU PUN PADA MULA NYA PROG INI MEMBABITKAN ADUN SECARA LANGSUNG TAPI ATAS SEBAB YANG TIDAK DAPAT DIELAKKAN KERANA EMAK MERTUA BELIAU DIMASUKKAN DI HOSPITAL IPOH HARI INI. WALAU BAGAIMANA PUN PROG TERUS BERJALAN DENGAN DIKETUAI OLEH TIMB YANG DI PERTUA PAS KAW TELUK INTAN SDR ROSTAM MALIK DAN BEBERAPA YANG LAIN dipasar kg. selabak.





gambar diatas salah seorang petugas memberi risalah dan penutup muka kepada seorang pemuda tempatan. dan gambar timb yang dipertua pas kaw t.intan sdr rostam malik sedang mengedar risalah bersama penutup muka kepada orang ramai




diantara petugas-petugas pas kaw teluk intan yang hadir...



sedara rostam malik(timb yang dipertua pas kaw t.intan) sedang menjawap pertanyaan daripada wartawan sinar harian(sdr saifullah) yang menggantikan yb anuar sudin.




petugas2 sedang tekun memberi kepada pengunjung yang baru sampai ke pasar tersebut sehingga jam 6 petang, kira2 150 topeng muka dan lebih kurang 200 risalah yang dapat diedarkan.