Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Saturday, August 22, 2009

ceramah 19 aribulan anjuran pemuda mendapat sambutan

ceramah yang bermula jam 9.40mlm dbengkel saleh simpang3, bt9 cngkat jong meriah walaupun baru pertama kali pemuda pas kaw mengadakan ceramah di caw tersebut.




turut memberi ucapan pada hari tersebut adalah ust abd fattah awang (k.p pas kaw teluk intan) mewakili penganjur dan sedara azhar rafae (pengarah luj pilitik dan pilihan raya pas kaw t.intan)mewakili tuan rumah pada majlis tersebut.



ust akmal kamaruddin menyampaikan ceramah berkenaan isu perak yang menggantikan ust misbahul masduki kerana beliau berada di prk n11 permatang pasir.



khairul faizil, k.p johor yang merupakan tsu1 pemuda pas pusat menyampaikan ceramah terakhir. beliau sempat menceritakan asal usul pertubuhan umno dan apa kegunaan umno.



ANTARA PIMPINAN YANG HADIR PADA MALAM TERSEBUT




LUJNAH EKONOMI PEMUDA(LEP)PAS KAW SEMPAT MEMBUKA GERAI UNTUK MEMPROMOSI BARANGAN PEMUDA BAGI MELANCARKAN PERJALANAN PEMUDA DARIPADA SEBELUM2 INI



ANTARA HADIRIN YANG HADIR PADA MALAM TERSEBUT, DENGAN KERJASAMA PIHAK CAW MENYEDIAKAN TEMPAT YANG SELESA KEPADA YANG HADIR PADA MALAM TERSEBUT.



ADA DIANTARA HADIRIN YANG HADIR TERPAKSA DUDUK DILUAR KERANA PIHAK BERKUASA MEMASANG 2 KAMERA DI SETIAP SUDUT DALAM UNTUK MASUK TEMPAT CERAMAH, BIASA LAH TEMPAT PERTAMA MEREKA TIDAK MAHU LAH ADA SAMBUTAN YANG LUAR BIASA. BANYAK LAPORAN DARI PENGKIANAT PERAMPAS INI YANG TERPAKSA PEMUDA HARUNGI KETIKA PR MEMERINTAH MEREKA NAK BUAT AKTIVITI PARTI KITA TIDAK PERNAH HIRAU.

terima kasih kepada yang hadir. pemuda berasakan atas kesedaran mereka sanggup hadir untuk mendengar dan ingin membezakan yang mana buruk dan yang mana baik.