Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Monday, January 25, 2010

bulan turun ke kawasan selamat dilaksanakan

24.01.10(AHAD) PROGRAM BULAN TURUN KE KAWASAN TELAH BERJAYA DILAKSANAKAN DENGAN JAYANYA. APA YANG PENTING DAPAT MERAPATKAN HUBUNGAN DAN MEMAHAMI BIDANG TUGAS MASING-MASING DENGAN LEBIH TERPEINCI DAN SEKALI GUS DAPAT MEMBAHAGIKAN KERJA-KERJA UNTUK PEMBUBARAN DUN DAN KITA DIPERINGLKAT TELUK INTAN AKAN LEBIH PRO AKTIF DAN BERSEDIA BILA-BILA MASA UNTUK PEMBUBARAN DUN SEKALI GUS MEMPERTAHANKAN DUN CANGKAT JONG INI. LAWATAN INI DIHADIRI 2 ORANG PENTING DALAM PEMUDA NEGERI, 1. UST NURI AL-AMIN(TIMB KETU PEMUDA) 2. UST ABDULLAH ADAM( PEN SETIAUSAHA3) DAN PELBAGAI SESI DIADAKAN BAGI SEFAHAMAN NEGERI, KAWASAN DAN CAW2. SESI YANG BERMULA JAM 3.30 PETANG DAN BERAKHIR PADA PUKUL 6.00 PETANG.



k.pemuda memberi kata-kata aluan dan pembuka majlis dalam program ini beliau yang merupakan salah seorang exco pemuda neg perak mengucapkan selamat datang dan mengalukan kedatangan rombongan negeri ke teluk intan terutama dalam susana menguatkan jentera pemuda parti diperingkat teluk intan khususnya cangkat jong ini yang merupakan salah satu antara dun yang memenangkan calon pas pada pilihanraya yang lalu secara tidak langsung dapat mengekalkan kemenangan ini... agar apa kekurangan kami dapat diperbetulkan dan dibaiki...



ust muhammad mahyuddin(s.u dppk teluk intan) memberi laporan berkenaan pemuda pas kaw teluk intan kepada yang hadir dan kepada pimpinan pemuda negeri yang hadir. antara yang disebut pekara yang terdekat yang diambil berat pemuda teluk intan, iaitu mobilise berkenaan himpunan pemuda(hempap) dan bola piala yb cangkat jong tidak lama lagi.




sesi dialog bermula. sesi yang begitu sihat dan banyak persoalan ditanya dan semua soalan diberi respon yang cukup baik. timb ketua pemuda pas negeri perak merangkap pemangku ketua pemuda banyak menyentuh perihal peribadi didalam parti tidak boleh dimasukkan apabila kita membuat kerja, perlu lah dingatkan semua perkara haruslah diselesaikan dengan baik dan tidak bolehlah pekara-pekara yang membabitkan memburukkan parti dibawa keluar dari kalangan ahli dan jemaah ini sendiri apa yang perlu kita tahu sesungguhnya umno memang suka akan melagakan kita dan kita perlulah ketepikan hal-hal kecil supaya kita dapat menumpukan sepenuhnya terhadap mempertahankan dun ini.
respon dari setiausaha 3 pemuda negeri perak, berkenaan blog pemuda yang tidak teratur untuk diselenggara. apa yang kita tahu apabila kita disebukkan dengan rampasan kuasa maka kesibukan yang tidak terhingga dikalangan ajk pemuda neg dan masing-masing mempunyai tugas yang perlu dilaksanakan dan pemuda neg nampak akan kelemahan itu dan akan cuba diperbaiki. dan buat seketika blog pemuda neg akan dihentikan seketika kerana kesibukan untuk persiapan himpunan pemuda negeri perak pada 31.01.10 yang tidak berapa lama lagi.



saf pimpinan dihadapan yang menjawap dalam sesi soal jawap. diantara nya 2 pimpinan dari pemuda negeri perak dan 2 lagi dari pemuda pas kaw.