Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Friday, March 04, 2011

SEMINAR PILIHANRAYA DAN PENTAS PEMUDA




Dewan Pemuda PAS (DPP) Kawasan Teluk Intan akan menganjurkan Seminar Pilihan Raya dengan tema Mempertahankan DUN N56 Changkat Jong. Program akan diadakan pada 6 Mac 2011 bersama hari Ahad di Markaz PAS Kawasan Teluk Intan, Kg. Padang Tembak dekat sini.


Menurut Ketua Penerangan DPP Teluk Intan, Sdr. Mohd. Nur Basyir, seminar yang bakal dirasmikan oleh ADUN Changkat Jong YB Hj. Mohd. Anuar Sudin akan menampilkan tiga orang pembentang kertas kerja dalam kalangan pimpinan Dewan Pemuda PAS Pusat iaitu Ustaz Nik Mohammad Abduh Nik Aziz, Ustaz Riduan Mohd. Nor dan Sdr. Nazri Din.


Sehubungan dengan itu, beliau menyeru kepada semua pemuda PAS cawangan-cawangan seluruh Teluk Intan agar dapat hadir beramai-ramai ke seminar tersebut.


"Antara objektif seminar ini adalah untuk meniupkan semangat kepada para pemuda PAS dalam berhadapan pilihan raya khususnya dalam mempertahankan kemenangan DUN Changkat Jong yang telah dimenangi pada PRU12 yang lepas,".



Pada sebelah malamnya pula, para pimpinan DPP Pusat yang terdiri daripada Ustaz Nik Mohammad Abduh, Ustaz Riduan Mohd. Nor dan Sdr. Nazri Din akan berceramah di tempat yang sama.