Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Tuesday, May 04, 2010

SAYA AKAN MULA BERKHIDMAT KEMBALI UNTUK PEMUDA

2 MEI 2010(AHAD)
DEWAN TUAN GURU HAJI ABDUL SAMAD NOH
MARKAZ TARBIAH NEGERI, AIR KUNING PERAK

kenyataan ketua pemuda pas negeri perak
(ust zawawi hassan)

`Sebelum ini saya cuba untuk berkhidmat dengan menyertai ceramah untuk test mampu atau tidak saya bermula untuk berkhidmat tetapi apabila saya balik selama 3 hari saya demam dan berbaring di rumah`

`BERMULA HARI INI DAN SETERUSNYA INSYALAH SAYA AKAN BERKHIDMAT KEMBALI UNTUK DEWAN PEMUDA SEHINGGA MANA KEMAMPUAN SAYA`

semua tugas-tugas akan kembali seperti sedia kala agar lebih sempurna...

beliau turut mengulas isu berkenaan APCO
- perlu semua sedar bahawa perak ini adalah dilacur dengan rampasan kuasa, sesungguhnya maksiat adalah berdosa besar,
apabila mahkamah membenarkan dan mengistiharkan mb yang baru tetapi mahkamah hanya lah mengistiharkan tetapi mahkamah juga perlu memurnikan sistem perlembagaan.
mahu tidak mahu sebagai seorang menteri besar mesti menghadap tuanku untuk membubarkan dun.
dari moralnya pada hari ini negeri ini diperintah oleh sebuah negeri yang mana kerajaan tidak bermaruah, disokong oleh tiga katak.
wajib hukumnya untuk kita lawan untuk mengembalikan demokrasi negeri yang kita cinta ini kerana kita tidak redha dengan apa yang berlaku
semua ini dinasihatkan/perancangan dari apco,
siapa apco, adalah sebuah badan daripada yahudi laknatullah.
saya akan minta supaya didedahkan dalam program kita bahawa apa yang dibawa yahudi adalah 24 cara yahudi memerintah.
antaranya adalah
pemimpin mesti minum arak, pemuda-pemudi mesti diberi hiburan dan pelbagai lagi yang akan didedahkan dalam program-program dalam pemuda agar pemuda lebih berilmu untuk menangani gejala-gejala ini.
kerana apco ini lah mereka bercita-cita untuk merampas dan terus merampas negeri kedah, selangor dan perak ini sedangkan yang memerintahnya adalah seorang islam.

beliau bercakap dihadapan para perwakilan muktamar pemuda pas negeri perak kali-27 baru-baru ini.

mudah-mudahan beliau diberikan kekuatan dan kesihatan untuk terus memimipin pemuda perak dengan jayanya.
-sama-sama kita doakan-