Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Monday, January 11, 2010

takziah diucapkan kepada 2 pelajar upsi





al-fatihah buat pelajar upsi,mohd faizol b. abd rahman dan mohd fadhiri b. mohd arif. yang terlibat dalam nahas jalan raya seawal 5pagi tadi disekitar slim river ke upsi. mohd fadhiri yang baru balik beramai menaiki keretapi dari kedah ke slim river dan mohd faizol mengambil beliau dengan motosikal kemudian tiba di satu lampu isyarat mereka mungkin kurang jelas dan melanggar lampu isyarat tersebut. sahabat pelajar upsi yang lain juga bersama-sama hendak balik ke kampus mereka dan meminta kawan yang lain mengambilnya, maka kedua-dua mereka dibawa terus ke hospital slim river dan mohd disahkan meninggal dunia di wad kecemasan hospital slim river dan mohd fadhiri didapati kritikal kerana organ dalaman badannya telah cedera dan terus dibawa ke hospital teluk intan untuk mendapat rawatan susulan. beliau tiba dihospital teluk intan dalam lingkungan waktu 9.30 pagi.


semua sedang menunggu khabar berita apa kah yang terjadi kerana mohd fadhiri dibawa dari hospital slim river ke hospital teluk intan.



yb anuar b sudin(adun c.jong) sempat meluangkan masa untuk menziarah jenazah selepas disahkan bahawa beliau telah meninggal dunia, lebih kurang pada jam 10.30a.m






ketibaan pj dan rombangan pas neg melawat jenazah di bilik mayat hospital teluk intan. turut hadir bersama ydp pas teluk intan(ust. ismail cik nik).
gambar diatas, pj cuba untuk menutupkan mata dan mulutnya yang terbuka menggunakan pengalaman! alhamdulillah selesai.


selesai disolatkan dan jenazah dibawa mengunakan van jenazah upsi. kami daripada pemuda dan pas kaw teluk intan mengucapkan takziah kepada keluarga dan seluruh warga upsi. apa yang kekurangan atas layanan kami, itu sahaja kami terdaya sebagai hamba allah. daripada adun cangkat jong dan seluruh warga ajk pas teluk intan...