Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Tuesday, December 22, 2009

perlancaran orang muda geng kita zon pesisir

ahad, 20.12.09(03muharam1431h) majlis penyerahan beg sek kepada kanak-kanak yang memerlukan dan berdekatan dengan musim pembukaan sek ini. dewan pemuda teluk intan juga tidak melepaskan peluang dan mengambil kesempatan menganjurkan pelancaran orang muda geng kita zon pesisir yang jauh nun disempadan selangor perak, kg. yang akhir sekali sebelum sampai ke jambatan sabak bernam. hasrat umno/bn mengasingkan mereka bagi membolehkan bahawanya tiada orang lain yang mengambil peduli akan mereka dan akan terus mengundi umno/bn.


sdr adnan mempengerusikan majlis pada hari tersebut...



hadirin dan hadirat yang hadir pada majlis tersebut, walaupun hujan, duit tidak disediakan orang masih ramai ini lah perkembangan yang baik di kaw pendalaman sekali pun kepada pr.


che mat hashim ketua bahagian keadilan teluk intan berucap mewakili keadilan teluk intan.


ucapan ketua pemuda keadilan bahagian teluk intan(sdr.muzafar)



ucapan ketua pemuda pas kaw teluk intan(us. fatah awang) bagi mewakili pas kaw teluk intan dan merasmikan orang muda geng kita zon pesisir.


tazkirah semperna maal hijrah1431h turut sama dalam prog tersebut, malah ust begitu uzur tetapi masih kuat untuk berjihad dan berlawan malah memberi semangat kepada golongan muda yang hadir. diperingatkan hadiah beg ini untuk adik-adik/anak-anak belajar dengan bersungguh-sungguh dan apabila sudah berjaya jangan dilupa akan gerakan islam, sumbang lah dengan kemampuan masing-masing- ujarnya.



ketua pemuda keadilan bahagian teluk intan menyampaikan sumbangan kepada kanak-kanak semperna pembukaan sekolah semakin hampir. sebahagian daripadanya disampaikan oleh k.p pas teluk intan.





ketua pemuda t.intan(ust abd fatah awang) menyampaikan sebahagian daripada penerima, dan kebanyakannya adalah dikalangan kaum india yang hadir. ini lah yang dikatakan pr!


gimik perlancaran, ketua pemuda teluk intan menyerahkan stiker orang muda geng kita sebanyak 150 keping kepada ketua seketeriat pemuda pr zon pesisir untuk di agihkan kepada pemuda di sekitar zon pesisir.


penyerahan vcd isu semasa di malaysia kepada ketua caw adil sg.samak dan merupakan tuan rumah.


penyerahan borang ahli parti keadilan kepada wakil parti keadilan bahagian teluk intan, ini satu petanda baik kepada zon pesisir yang sebelum ini tidak mahu dan takut bersama pembangkang. ini petanda penerimaan masyarakat setempat akan kehadiran pr di teluk intan khususnya dun cangkat jong.


doa dibaca, bagi memberkati majlis dan jamuan makan...



semua menjamu selera walaupun berbeza bendera.