Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Wednesday, October 28, 2009

jamuan pr perak dapat sambutan semua kaum rakyat perak.

25oktober2009(ahad) lepas, pr neg perak julung kali mengadakan jamuan pakatan rakyat neg perak bertempat di markaz pas neg perak. kehadiran yang memuaskan dan berbilang bangsa. turut hadir pimpinan ketiga-tiga parti dan semua adun pr neg perak. jamuan tersebut juga memuaskan tetamu yang hadir malah tiada masalah untuk mereka menjamu selera. kerana tempat makanan disediakan cukup selesa dan memuaskan.



pengerusi majlis antara yang mencerikan majlis dan orang ramai yang hadir tidak jemu.



ust abu bakar husien(pj pas neg perak) merasmikan dan meraikan yang hadir. antara yang disebut adalah fahaman terhadap apa yang di perjuang pr.





kehadiran adun-adun pr antara yang memeriahkan majlis tersebut. gambar diatas semua adun bergambar bersama.



pelbagai juadah disediakan untuk santapan semua yang hadir, gambar di atas salah satu juadah yang disediakan.





orang ramai membanjiri kaw jamuan dan menikmati jamuan dengan penuh selera.





diantara persembahan yang dipersembahkan pada malam tersebut. nasyid, tarian budaya kaum cina dan juga tarian budaya kaum india.



sdr mudtapha kamil ayob antara yang berucap mewakili adil neg dan beliau merupakan pengerusi keadilan perak yang baru dilantik.





mb perak(ds ir.nizar jamaluddin) berucap untuk menutup majlis dan beliau antara yang ditunggu-tunggu para tetamu untuk berucap. beliau cukup bersemangat dan beliau sempat mendendangkan lagu durian berbunga(lograt perak) pada awal majlis tersebut. beliau juga menceritakan kebenaran apa yang berlaku sepanjang panggilan sidang dun 28.10.09 secara terpeinci dan beliau meminta semua untuk bersama-sama mendoakan keselamatan adun-adun pr.