Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Wednesday, August 19, 2009

SUASANA DI PERNAMAAN CALON PRK N11 PERMATANG PASIR




DIAWAL PAGI SEBELUM SEMUA BERARAK KE TEMPAT PERNAMAAN CALON MENGIRINGI CALON PR.




ketibaan presiden pas dan mursyidul am (mb kelantan) ditengah pernamaan calon berlangsung. walau pun dikatakan mereka ke dua- duanya kurang sihat masih dapat menghadirkan diri memberi sokongan dan dapat bersama untuk memberi semangat pada para penyokong. turut hadir ketua umum keadilan anuar ibrahim dan k.menteri pulau pinang (tiada dalam gambar)





lautan manusia penyokong2 daripada pr, bermula dari awal pagi sehingga selesai pernamaan calon walau pun panas dan padat hingga ada yang diantaranya pengsan dan pitam kerana mereka mahu memberi sokongan agar pemimpin mereka lebih bersemangat untuk berjuang menetang umno.



pimpinan berucap diatas lori memberi semngat dan amanat sepanjang prk n11 permatang pasir selepas di umumkan calon yang akan bertanding dalam prk tersebut membabitkan 2 calon iaitu 1 lawan 1 antara pas(ust salleh man, pj pas pp) dan umno (rohaizat othman, s.u bah pemtng pauh). sebanyak 15 bantahan dibuat dan kita dapat maklumat bahawa calon umno telah digantung oleh majlis peguam kerana menipu pelanggan beliau dan pekara ini didedahkan sendiri oleh kaum2 umno.