Pages

bersih 3.0

bersih 3.0
DUDUK DAN BANTAH



Thursday, August 27, 2009

iftar pas kawasan

bermula lah prog iftar pas kaw t.intan. prog yang bermula dengan berbuka puasa sehingga terawikh dan kemudian tazkirah daripada pimpinan pas neg. tetapi untuk hari tersebut prog digantikan dengan taklimat jentera p.raya kerana penyampai berada di prk permatang pasir. prog ini diadakan setiap hari selasa stiap minggu dengan diuruskan oleh pihak caw2, dewan2 dan mempunyai ketua2 pada kali ini pemuda diamanahkan menjadi ketua dalam prog ini.





orang ramai tengah menunggu waktu berbuka puasa sambil bertahlil, majlis yang bertembung dengan hari mengundi prk permatang pasir yang tertera akan kemenagan pas di permatang pasir ketika berbuka puasa. majlis berterusan dengan solat maghrib, solat isyak dan terawih secara berjemaah.



yb. anuar sudin selaku bendahari pas kaw sedang menyampaikan maklumat berkenaan dengan infak wajib, yang diperincikan sekali oleh dewan ulama pas neg tentang kelayakan memberikan infak wajib kepada parti daripada memberi kepada kerajaan haram yang selalu menyalah guna duit zakat kerajaan neg daripada yang sepatutnya.



pengarah pilihan raya pas kaw t.intan sedang menyampaikan taklimat terpeinci tentang persediaan upu2 dusetiap peringkat bagi bersama bersiap sedia pada bila2 kemungkinan yang akan berlaku pembubaran dun perak.